Saturday, July 4, 2009

G Cafe Pegaga

G.Cafe Pegaga






Kod 308 Harga/Price
(Runcit)
Harga/Price
(Ahli)
BV
WM RM29.80 RM25.00 5
EM RM31.80 RM28.00
Kandungan : 25 sachet / 21gm
WM: Malaysia Barat EM : Malaysia Timur
harga & bv baru ini berkuatkuasa pada pertengahan Februari 2008.

Kopi Pracampuran G-Cafe Pegaga diadun dari kopi segera dengan Ekstrak Pegaga dan Ekstrak Gamat. Diperkaya dengan biji kopi arabika segar dan bermutu tinggi digabung dengan kehebatan gamat dan khasiat pegaga yang diadun khusus untuk jaminan kualiti dan kesegaran kopi sebenar. Enak dan aroma yang menyegarkan.

PEGAGA - Khasiat seribu rahsia terkenal sejak dulu, kini dan selamanya.. kesan awet muda dan khasiat dalamannya bagi mengekalkan kecantikan tubuh. Kajian terbukti untuk tingkatkan konsentrasi dan daya ingatan sambil memberi ketenangan minda.

GAMAT - Merupakan penawar bagi membantu penyembuhan luka, melancarkan pengaliran darah dan meningkatkan kesihatan badan.

Kandungan
Kopi Segera, Ekstrak Pegaga, Ekstrak Gamat, Krimer Kurang Lemak dan Gula Halus

G-Cafe Pegaga is premix coffee blended from instant coffee with Pegaga extract (Centella asiatica extract) and Gamat extract (Sea cucumber extract).

This delicious and healthy drink helps to boost energy and promotes blood circulation to enhance mind and body freshness.

Ingredients
Instant Coffee, Pegaga Extract (Centella Asiatica extract), Gamat Extract (Sea cucumber extract), Non Dairy Creamer and Fine Sugar


Bagi menggalakkan jualan rangkaian G.Cafe, GESB kini telah mengeluarkan Kertas Papan Pelekat Sachet G.Cafe bagi ketiga-tiga G.Cafe berikut iaitu G.Cafe Ubi Jaga (Ori), G.Cafe Ubi Jaga (Baru) dan G.Cafe Pegaga. Kertas Papan Pelekat Sachet G.Cafe ini sangat sesuai untuk jualan di warung-warung dan restoran di merata-rata daerah dan negeri.


Kertas Papan Pelekat Sachet G.Cafe ini dijual kepada ahli rakaniaga seperti berikut:
BIL KOD PERKARA KUANTITI HARGA (RM)
1
A82 G.Cafe Ubi Jaga (Ori) 1 set @ 10 kpg 12.00
2 A83 G.Cafe Ubi Jaga (Baru) 1 set @ 10 kpg 12.00
3 A84 G.Cafe Pegaga 1 set @ 10 kpg 12.00

No comments:

Post a Comment